Tuesday, March 8, 2011

lab test-presentation-PIDATO????

assalamualaikum semua....
maaflah,sebab tak dapat nak update sepanjang minggu lepas. bukan apa, busy la kot minggu lepas. oh...nak tahu sebab apa tak update minggu lepas...tajuk entry pun dah ceritakan segala-galanya...miahahaha
pada minggu lepas, saya ada ujian makmal a.k.a lab test untuk AIS280....dan hasilnya?-hancussss!bukan apa, soalan dier ok cuma macam mana tak boleh nak reconcile...ok, dalam subjek AIS280 ni, saya kena belajar satu software yang diberi nama MYOB...dan software ni (bagi saya la...) agak complicated berbanding microsoft excel....huuuu~dan akhirnya,saya buat jer..janji siap dan hantar...hahaha~tawakal di situ :)
dan minggu lepas juga, saya ada group presentation yang memerlukan saya menjadi seorang yang garang a.k.a bekeng...hahaha~sumpah kelakar ok!tapi memang terbaiklah even time tu ada masalah sedikit ja...but alhamdulillah,ALLAH permudahkan kelancaran perjalanan..amin :)
ohhhh~~dan minggu lepas juga, kampus saya menghantar deligasi (cheh,tak tahan ayatku ini) ke pertandingan Pidato Antarabangsa Bahasa Melayu dekat Putrajaya. dan masalahnya, saya tak dapat pergi disebabkan ia dibuat hari yang sama dengan group presentation!ohhh~memang fikir masak-masak sebelum membuat tindakkan and i'm okay with that! alaa...tak pa, pas ni wajib kena pergi! hahaha~anyway, minggu lepas memang ada upside and downside....dan i'm okay with that :)





p/s: agak suka memakai tudung macam ni....hahahaha~don't know why :)

pesananpenaja: let's pray for our members at Japan..semoga mereka selamat dan tabah mengharungi kehidupan yang berliku ini




ohhhadalagi: saya sudah aktifkan my formspring..selepas ini, mesti ada yang menghentam itu ini...apa-apahal, lantak lah.....

Photobucket

No comments: