Monday, February 7, 2011

semakin hari semakin........

sayang kah???
atau semakin jatuh cinta???
alamak?????

Hai korang,hehehe~
tetiba semakin hari ini...
hahaha~untuk pengetahuan korang, selepas bukak cuti ni..
kerja pom semakin menimbun...huhu~
kuiz,presentation pun makin membuat saya tertekan...
tapi, dalam kesibukan sebagai student ni...
satu jah saya yang perasan,
semakin ramai kawan-kawan saya terlibat secara langsung dalam dunia blogging ni...
wah~ dah maju dah kamu semua ni ek?ehehehe
hahaha~apa-apa pun selamat berblogging korang...selamat merasai dunia blogging ni ek?hihihi

;)

notakakiuntukhariini: hari ini,walaupun ada kelas yang batal, tapi kena gigih settle kan presentation, then nak study tok kuiz FAR250, mind map tok MAF280...dan FYI,semua ni akan berlaku pada esok....huhuhu~dan semalam, sudah bermula operasi "insomnia" ni tao..huhuhu~ sumpah tak leh tido :)
dan malam ni ada meeting =.="

akutakkesahtapikamukesahke: ohhh...saya bukan yang kamu jangkakan...tapi saya tak kisah kamu nak buat apa-apa pun belakang saya. biarlah, saya kan lembut hati.....cheh~~~


Photobucket

No comments: