Monday, January 17, 2011

pitam....

halu guys..hupdate lagik..hahaha~
jam sekarang menunjukkan pukul 5.22 pagi...dan saya? bagun seawal 3.30 pagi...perghhh....awal tuh....biasa lah....memang jenis bangun awal pom...miahahaha~
btw, ari ni agak busy...dari kelas seawal pukul 8 dan berhenti sebentar pada pukul 12 for rest...pukul 12 tu pun tak sure akan balik bilik...banyak tempat nak melencong, bukan melancong ye kawan-kawan..miahahaha~untuk hari ni jah,sudah melencong ke HEP, then pergi install program...then,kelas ECO pulak pukul 2.wuaaaa~~ader sape2 tak nak teman?terutama HEP tu la (macam tak biasa pergi sorang minah ni....HAHA)~
nak takot ke menda la dgan si HEP 2...bukan dah jadi persinggahan wajib setiap sem ke??lalalalala~
okay2 lari tajuk jap..haha~saya g HEP pom nak settle kan masalah sijil penyertaan...then, yang install tu sebab my adobe not the latest version...diulangi not THE LATEST one....paham-paham je lah kalau pakai yg lama punyer terutama photoshop...so MENYESAL....huhuhu~
dan secara rumusannya dari kiraan saya, memang hari akan pitam...miahahahaha~mak shuke hoccay....yay~tak campur lagi dengan kerja....nangis...miahahahaha~okaylah...nak jadi housewife jap...hehehe~ nanti update lagi...

pesananpenajaamdankhas:semalam, tika aku melaksanakan misi yang diamanatkan oleh kawan aku sorang ni, kawanku,atikah siap tanye lagi dekat aku," ko g minum2 dengan dier ke???"
dalam hati "kalau duk KL tak pe gak,ni duk machang-ster, unless dier datang sini...sah2 tarik g sigai pekena teh tarik"...miahahaha~ohh,ya,i tak minat gosip2 ni...so jangan pikir bukan-bukan...malas nak layan gosip liar ni...huhu :)


Photobucket

1 comment:

Lovely Bella said...

awalnye bangun.. 33oam.. huhu tido kul bape plak nih ? :)