Wednesday, January 26, 2011

dan sekali lagi aku menjadi lemah.....

hai korang,
sekarang sudah pukul 1.19 pagi (tika entri ni ditaip...)
dan ketika ini hati dan jiwa saya jadi lemah...sebab apa??
mata ni, tak abes-abes mengalir air mata...dek kerana terbaca satu luahan hati seorang insan ini...
sungguh~
cinta itu terlalu kuat...
perasaan sayang itu terlalu kuat...
tanpa seseorang yang penting dalam hidup kita....
penting dan sayang sekali tinggalkan kita?
bagi saya, memang dah tidak tahu apa-apa lagi...
air mata akan selalu jadi peneman tika malam menjelma....
hati akan rasa perit...
perit sebab tanggung kesedihann yang mendalam...
mungkin, kita terpaksa menerima hakikat bahawa insan yang kita sayangi itu sudah dijemput oleh Maha Pencipta..
walaupun perit...
saya sudah lali....tetapi, saya tetap lemah...
ohhhhh.....

speechless....
awak...ohhhh~malunya....
kalau awak tau saya menangis sekarang ni....
mesti awak diamkan diri bagi saya reda...
huhuhu (still crying)
tapi takkan nak ganggu awak time ni kot...
biarlah...da lama tak menangis (msti dlam ati awk cakap motif...haha)



"Ya Allah...Kau tempatkan insan-insan yang kami sayangi dikalangan umat-Mu yang soleh..."

terasa pedih masih ada....



Photobucket

No comments: