Friday, December 17, 2010

Dulu aku nakal!

wah wah wah.......
nakal kah saya ni dlu2...
adeeehhhh....
waaaaa~~~clalu kna otan tao....
huhuhuhu

p/s: ayat2 diatas adalah gimik semata2....wahahahahahaha



click disini untuk ke blog abg Ben

okay, kali ni abg ben kita ni dengan rajinnyer (puji ni, bukan membodek...wakakakakakaka)
telah buat satu segmen iaitu Dulu aku nakal.
nakal ke saye ni ek??huhuhu...tu yg nak join ni....

dalam segmen ni, saya kena citer serba sedikit pasal saya waktu skolah dan kenakalan saya..awwww (mula mencari-cari beg kertas untuk tutup muka ;p)

sekolah rendah dan sekolah menengah:
- SK Clifford, Kuala Lipis
- SMK Kuala Lanar, Kuala Lipis

aktiviti ko-kurikulum yang diceburi:
- errr...xsgat la plak..xpi yg slalu main waktu skolah menengah ialah badminton

nama guru kesayangan:
-ramai laaa.....xpi yang penting ialah ustaz kamal ariffin..sebab slalu kna rotan...hahahahaha

subjek yg suka dan tak suka (bkan tak suka betul, tapi tak berapa sangat....) :
-suka: akaun,english
-tak suka: matematik (tu pun time sekolah rendah)

kawan baik masa sekolah:
-ramai...hehehehehe

cita-cita time sekolah:
- banyak....tapi last skali ialah jurutera...

artis feveret time sekolah:
- siti nurhaliza (sekolah rendah)
-linkin park (sekolah menengah sampai sekarang)

perkara yang tak boleh dilupakan time sekolah dulu:
- banyaaaakkkkk tapi yang best sekali dapat tempat ke-2 kem wartawan 2007 anjuran IKIP...hehehe

jika dapat kembali ke zaman persekolahan,apakah korang uang ingin lakukan?
-being student again...tak nak pisah dengan member-member rapat.....nak study betol2

ceritakan kenakalan yang yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dahulu :

errr....rasenyer...xberani la nak wat nakal2 ni....hahahahaha
of course la ader nakal gak even dlu saya ni boleh dikatakan "anak emas" sekolah time skolah menengah...cam ponteng prep petang ke, xturun surau..keh keh keh~
memang time tu, depend pada nasib jer....kalau x kena, nasib...kalau kena...memang kena rotan dah dengan ustaz kamal a.k.a abi a.k.a warden kitaorang.... dulu, warden kitaorang memang strict....even kalau ader fail dalam ujian bulanan mesti rotan...huhu~memang kenangan dengan rotan tu mesti ader la....
lagi satu...saya jarang wat nakal sebab saya dulu pengawas sekolah....
malu beb kalau kena tindakan disiplin...hahahahaha
kalau nakal pom, lambat masuk ke kelas...tu pom jarang-jarang.....
time sekolah rendah...memang nakal...
main lereng bukit..main2 dekat halaman surau time rehat.. main ketenten..
lari sana lari sni...memang buas...haha~
xpi nakal-nakal saya xpernah kena tindakan disiplin... ;)
rindu la time sekolah dulu.....


itu je lah.....time sekolah saya dulu...hahahahaha
okey la...bye =D




one love.one heart.one life for sure =)

8 comments:

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan

Mr.Ix said...

dapat tmpt ke2 kem wartawan erk.....berbakat la ni erk...

saje je blogwalking...hehhe

rabiatul said...

Nakal ke ?? Tak percaya aku kalau k0 nakal. Haha.

mary ann ;) said...

hmm..samalah, rindukan zaman sekolah..hehe

natasya said...

rozuan: hi there ;)
Mr.Ix: boleh lah...hahaha
atul: adeh...aku dlu nakal okay..cme dah besau2 ni kureng...huhu
mary ann: yep2 same la kite lalink...

Sepatu Hijau said...

salam dari blog abg ben

follow ur blog :)

Syafiq Rosli said...

wow engineer..:)

Siti Noraisyah said...

singgah dr segmen BA, nak tgk sape paling nakal.. ^^