Thursday, December 16, 2010

2 minggu lagi...

hai korang....
awww...cuti semester bakal berakhir....cedih2
dan xlamer lagi title "penanam anggur yang berjaya" bakal ditarik balik
dan diganti dengan title "pelajar sepenuh masa"....
cepat jah masa berlalu.....
huhuhu~
dan umur saya pom akan masuk 20-an....
waaaaa.....ilang dah angka 1 didepan.....
huhuhuhuhu~
cam xnak jer alik xpi apakah daya.....
terpaksa gak abeskan....huhuhu~
ape2 pom....saya kena prepare dari segi fizikal dan mental untuk tahun dan semester baru ;)
sebab...bagi saya, sem baru ni macam2 dugaan kot.....
kenalah sabar.....
adeh....lagi 1, start tahun depan saya da x aktif sangat....
mesti bosan...hak hak hak



layan jap gambar ni ;D

but it is okay...sebab nak tmpu dgan pelajaran....sebab result kali ni teruk sangat....
nak up up up......bagi gempak.....hehe~malu la rase sbab result jatuh bagai kapal terbang terhempas....
satu jer yang saya rindu YAKNI kawan2 saya,lecturer saya, dan environment dkat UiTM....hehehehe~~rindu rindu rindu.....
kamu kamu kamu....tunggu saya tao.....hehehehe~
kalau x...majuk 40 hari 40 malam....
hahahaha~~
okay lah....
nanti update lagi....



one love.one heart.one life for sure =)