Sunday, November 21, 2010

BLOGGER IN DA HOUSE: KHAS UNTUK BLOGGER BARU

(click dekat sini untuk ke blog abg ben ashaari)
Salam...hi semua.....
salam perkenalan dari saya untk anda......saya baru jah dlam dunia blog ni...
so,name saya aisya..xpi nickname blogger saya natasya =)
blog saya ni is more to personal..pasal life saya as a student......
xpi ader gak selain daripada personal life saya....
blog ni wujud since july 2009....means that dah setahun saya bergiat aktif dalam blogging ni...
xpi,saya make it as personal diary sblom ni....shinggalah ke hari ni.....anyone yang baca blog ni....
saya akan balas kunjungan anda ek....hehehe~kalau ader sape2 yang share idea bersama..saya amat alu2 kan terutama abg ben ashaari.....thanks bro for this section...really love it =)

so,ucapan saya untuk anda......

WELCOME TO MY REBIRTH.....
HOPE U LIKE IT =)


one love.one heart.one life for sure =)

17 comments:

Nur Azila Ismail said...

salam perkenalan daripada saya Nur Azila Ismail :)

happy blogging ! ^^,

- miSs A.R.E.E.N.A.D.I.R.A - said...

salam kenal...sggah n folo cnie...heee

rieyana ynn said...

salam kenal ye..;D

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...

datang guling2 jap jenguk blogger baru...

keep blogging okay...good luck (^_^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

cikmawar said...

salam kenal..

jemput lah dtg ke tanah kite..
:)

Sideq's Stories said...

SALAM
saye singgah disini
nice2
hope dapat singgah blog saye gak
follow k

http://sideqstories.blogspot.com/

Sideq's Stories said...

SALAM
saye singgah disini
nice2
hope dapat singgah blog saye gak
follow k

http://sideqstories.blogspot.com/

pandapolarbear said...

salam ziarah cni di belog kamuuu...=) i follow u...ohey

che fara a.k.a fanadz said...

hai natasya~~
salam kenal~ same la kita..tulis hal personal dan apa yg berlaku n kita nampak sehari2. mungkin itu lebih dekat di hati kan?

mari lawat saya pulak.. :)

Hishyamuddin said...

salam..
singgah sini..
salam perkenalan.

Matika Love 131020 said...

salam satu malaysia..saya berbesar hati menjemput anda semua untuk singgah di blog luahan saya..dan seterusnya menjadi follower di blog saya....salam perkenalan kepada semua blogger2..

tHesmUff said...

salam perkenalan,
jemput datang ke blog saya k.
:)

Puteri Iqa Izyan said...

hye natasya. what a nice name. :D

Tun HaTTa said...

Salam Perkenalan dari Blog Ben Ashaari ;)

Aisyah AR said...

HAPPY BLOGGING!! TAMBAH KENALAN YOK!!!

BicaraOh!siCinta.. said...

hye,..salam kenal =)..hepy blogging. sy follow yah,..tc =)

norh said...

selamat berkenalan :)