Monday, November 22, 2010

BBQ bersama.....


salam semua....ngeee~~
bertemu lagi....lalalalala~okay,rasenyer dah lapuk je citer ni xpi xpelah..mao gak citer dalam ni....hehehehe~
okay, ari ahad yang lalu bersamaan 14/11/10...aku pegi ke pantai Melawi dkat Bachok untu BBQ bersama Peer Mentor MDS...apakah 2? sila rujuk dekat kisah ini dan kisah ini jugak....
okay...selepas paper MAF220 yakni paper course Costing 1,macam biasa...buat clearence.... habis semua..aku berehat sekejap sebab kami bergerak dari kampus pukul 5.30 petang...tetapi roda bas betul2 bergerak pada pukul 6.15 petang (if i'm not mistake)...huhuhu
hehehe~~macam2 pengalaman lah yang dapat aku dapat...memang best....walaupom xramai..xpi aku enjoy giler2..maklumlah dah abes paper time 2...memang havoc....hak33
antara pengalaman yg xleh lupanyer ialah

1) bas tersangkut

okay...ni kenyataan...atap bas yang kami naik tersangkut dekat wayar elektrik nd ranting2 pokok...
memang seram sejuk uh time 2....xpi jejaka2 hensem kami menyelamatkan keadaan...
hehehehe~~dlam takot2 bleh jadi happening.....sigh~~~xda gambar plak time 2....xsempat nak capture pom...T___T


2) sesat...
sungguh weh...da lah kawasan kampung...tambah2 lagi da malam....memang kami sesat~hak333
alih2 sampai ke tempat penginapan kami dekat2 pkul 9.00 malam...=.="
memang penat giler2..huhuhu~xpi janji sampai dengan selamat kan3?hehehehe


okey...next entry...aku citer pasal perjalanan aktiviti kami...ok...chaow cin cau......muaahhhh

xoxo

pssstttt: memang happening abes...sungguh ku katakan =p



one love.one heart.one life for sure =)

1 comment:

Kak Wan Kamsiah said...

salam ziarah..dah follow u...so sudi2 la follow akak balik ok...:)