Wednesday, September 8, 2010

keluarga kedua


haluuu...menghupdate lagi.....
okey....memandangkan waktu semester ketigaku bakal berakhir.....
meh aku citer cikit pasal keluarga keduaku....
owwhhhh...tolong jgan terkejut...mereka2 ni rakan2 seperjuanganku di UiTM....
dan disinilah aku kenal apa itu masa,penat dan......LAHAR.....
hahahahahaha~yup..nilah keluarga KDP.....
x ku sangka.....hampir setahun, mungkin dua tahun,entah aku tak menghitungnya, aku bersama mereka....
mungkin masa aku part 1...aku hanya ahli biasa...yg suka turun training..walaupun aku xlah berbakat sangat seperti senior2ku yg lain....mungkin zamanku berbeda dengan senior2 ku yg lain.....pada masa itu aku amat2 mengagumi (maaf..saya pandai menyebut xpandai mengeja....)
kak fiz, kak akma dan kak teha..owhh..xterlupa khai....kapten lama (wlupun xselalu mengajar), bonsai (smpai sekarang aku tertanya2 kenapa dia dipanggil sebegitu)...dan apabila aku diberi mandat membantu menerajui KDP..aku terima dgan hati terbuka.....dan alhamdulillah....
walaupun tugasku tidaklah seberat MT..xpi aku berbangga dapat menghulurkan khidmat aku dalam kelab....okey2....bunyi dah macam cedih jer.....xse nak menangis....huhuhu
hahahahaha~yg best sepanjang kerja dlam KDP ni...bler time program....wlupom kdg2 rase gak uh stress nyer (tekanan kot..ahahahhaa)..xpi semua wat kepala gila masing2...dan akhirnya...kitaorg dapat jayakan program..huhuhuhu...memang best uh.....huhuhuhu~
dan ini semua bakal berakhir.....sob sob sob~~cedih.....pas ni kitaorg2 la plak yg menerajui kelab plak...macam x sanggup jer nak pegang MT....bukan aku pengecut...xpi aku xmerasakan kebolehan aku mampu menerajui kelab...mungkin aku masih fobia dengan tomahan orang terhadap kredibiliti aku..insyaallah..akan aku baiki apa yg kurang tentang diriku....dan aku agak kurang aktif dalam seki..mungkin ia bakal berakhir jugak.....dan aku ada masa untuk baiki mana yg silap....mana yg perlu ditambah...insyaallah..hopes aku diberi peluang lagi sekali untuk menerajui KDP..amin.....

pesananpenaja: untuk memberikan komitment sepenuhnya,aku sanggup mengambil risk tinggalkan impian aku....iaitu bertanding dlam MPP tahun depan..entah..aku dah xberminat nak join organisasi besar...




inilah keluarga KDPku....lots of love xoxo

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: