Friday, August 13, 2010

salam ramadhan =)


haluuuuu.....
selamat menyambut bulan ramadhan
walaupun aku terlewat2 ari...
*winkkksssss
hehehehehe
okey..awal2 bulan puasa ni...memang banyak dugaan...
xpi nasib baik.....
kuat lagi iman aku...kwang3
nak citer...karang memang x cukup entry~
lalalalalala~
xpi ape2 pom....
aku nak abeskan bulan ramadhan ni dgan jayanya =)
insyaallah <3

pesanan maut: kepada "manusia itu", aku xtau nak cakap aper...tapi terima kasih banyak2 ar
kan~~sebab kau 2 "agung" sangat kan...aku ni insan biase2 yg berpijak di bumi ALLAH ni jer....
aku paham manusia "AGUNG" ni.....dasar "kera pijak tahi sendiri" xpi xtahu yg "tahi" 2 terpalit kat muka sendiri...so xpasal2 kamu dah mengkreditkan akaun "bekalan" kamu 2 saje2 jer....
wahahahahaha~
pesanan aku pada manusia "AGUNG" ni....
bawak2 lah insaf....hidup ni x kekal...
aku dah maafkan kau.....
xpi lepas ni tolong hormat manusia2 yg lain...
hormat pandangan mausia yg lain....
bukan kau sorang duk diatas muka bumi ni....
terima kasih!

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: