Friday, August 27, 2010

saat-saat terakhir.....


holaaaa~
okey~aku skarang ni menunggu detik2 terakhir sebelom berlangsungnyer FESKEM....
penat otak,penat hati, penat badan...huh~macam2 dah aku rase...
lagi2 pegang mandat ketua biro...
owwwwhhhhh...kena semuanyer perfect!
flow kna mantop.....
owwwhhhh~kenapelah mereka2 n i pilih aku gantikan member ku itu?????
tersentap..last2 minit dapat tau dan aku terpaksa merangka semua ni dalam tempoh yg sangat2 lah singkat....
dan alhamdulillah....semua berjalan dengan lancar...
deal dgan orang atasan memang cerewet....xpi kalau kita pandai "mengayat" or "ejas2" sikit...
insyaallah.....
semua berjalan dengan lancar....korang jgan pikir ejas2 2 pe yer.....
hahahahahaha~
aku xlah pakai menda2 tipoo ni nak wat kerja~lalalalalalalala =.=

KDP lak?malam ni sdah start saringan....bekerja sebagai setiausaha program memang mencabar...aku jadi sangat2 cerewet apabila menjadi setiausaha...entahlah...sumpah...mungkin aku tengok kak ana kerja cmane..so aku tau tugas setiausaha sangat2 lah berat. dan banyak yg aku pelajari spanjang jadi seki MPP aku try gunakan dalam KDP.....
mungkin orang akan mengkritik kredibiliti aku sepanjang preparation tok FESKEM..xpi ada aku kesah????2 dah duty aku!dan setiap manusia yg diberikan tanggungjawab akn ditanya kembali apa yg diaorang lakukan di akhirat nanti...so aku cuba melakukan yang terbaik untuk kedua2 program walaupom orang akan cakap bukan2....
insyaallah~~habis FESKEM..aku akan kembali spt biasa.....
xpi bagilah peluang untuk aku bereskan mana yg lagi penting!!!!!!
okeylah...nak ke kelas =)
byeeeeeeeeeeeeeeee


pesananpenaja: terasa dgan sikap manusia yg suka mengkritik tanpa mengetahui dan merasai posisi kita -.-v
one love.one heart.one life for sure =)

No comments: