Thursday, July 29, 2010

when the memories come.........


sedang2 aku layan cerita....
tetiba aku teringat kisah lama....

aku dan dia.....

owwhhhhh....aku ingatkan kisah ni sdah ku buang dalam idup.....
xpi tetiba muncul semula.....
entah....
tika aku struggle tok continue life.....
tetiba ilusi dia muncul di layar ingatan.....
kenape ek?
terasa bayang2 itu mengikat....
atau mungkin terikat dengan diri ku....
kalau boleh mahuku hindar menda2 macam ni.....
sdah terlalu lama aku pertahankanya....
last2nya....
macam angin lalu jer....
mungkin aku terlalu mengharap agar ianya kembali seperti sediakala....
but....
owwwhhhhh.....
please....
i'm hurt much...
and i don't want to remember it!
xpi
memory 2 masih kuat.....
owhhh....
aku sangat2 xkuat.....
it's true....
because my strength was took away....

kepada memories.....
terima kasih
kerana muncul tika aku mengahadapi kemelut....
tika aku menghadapi permasalahan yg merumitkan.....
buat aku mengalirkan ari mata lagi sekali........
sangat2lah murah air mata ni ek?
and thanks again.....





one love.one heart.one life for sure =)

No comments: