Saturday, July 24, 2010

owwwhhh.....saya benci makan ubat!


haluu....hupdate lagik!wakakakaka~
memandangkan aku terpaksa mengambil ubat
(sila rujuk entry lepas...hehehehehe)
ari ni aku memaksakan diriku untuk makan ubat....
erk~
makan ubat?
memang kepantanganku biler nak makan ubat....
huhuhuhu~
liat!
xpi nak buat cmane kan?
pikirkan kesihatan daku yg merosot ni.....
memang WAJIBUN makan ubat.....
owhhhhh....
sangat2 malas makan ubat yer.....
hehehehehe~
benci2 pom kena makan gak...
wakakakaka~
smoga kesihatanku kembali pulih seperti biasa......
amin~~

pesananpenaja: teringat cerita time kanak2 ribena ku....huhuhuhu

aku berdiam bukan apa.....
sekiranya itu yg anda inginkan.....
xsalah aku berdiam seribu bahasa......
walaupun terlalu banyak ingin ku katakan.....
aku sedar siapa diriku....
dan biarlah ia sebagai kenangan kita bersama.....
kerana aku tahu aku bukanlah insan sempurna......

terima kasih....
kerana membuat diri ini risau tentang dirimu....
kerana membuat diri ini resah gelisah.....

kini tiada makna akan perasaan itu bagiku......

insyaallah.....

sekiranya kita jumpa.....
aku tetap melayani mu seperti di awal perkenalan kita.....


semoga anda berbahagia......


one love.one heart.one life for sure =)

No comments: