Saturday, July 3, 2010

a new semester.....

haluuu....
hupdate lagik.....
okey...
la ni pendaftaran kolej...wooaaahhhh
for da first time aku ditegur atas sbab sahsiah rupa diri....
sahsiah rupa diri?
aku pakai seluar jeans dgan shirt...
2 kena gak ker?
aisehhhh.....
sentap mak.....
hahahaha~
aper2 pom environment dier dah banyak berubah.....
roommates...
kelas?
hurmmm....
not sure lah lagi....
aku masih rindu sama PM2 MDS....
wawawawawa~
esok....
aku akan merantau ke HEA and bilik PA tok settlekan kerja...
dan ke BIMB machang sebab kad rosak!
aiyark!!!!!
BENCI DOWH......
terpaksa settlekan sendiri~
wakakakakaa~
selain 2 gak
aku rungsingkan PTPTN la plak....
disebabkan kad rosak....
so...
aku xleh nak check PTPTN daku.....
waaaaaa......
sengal molep.......
aku da lah kerisauan.....
wawawawawa~
dia?
cm biase lah.....
busy dgan kerja dia.....
waaa....
rindu sama dia....
pas ni kami "terpisah" lagi
dan cm biase....
bakal mengugat jiwa dan rasa perempuan daku......
insyaallah....
hopes xda pape yg berlaku.....
study~~
yessss....
baru ku teringat!
sem ni paling mencabar ko.....
aku bakal menghadap buku LAW,MAF
stand for costing dgan law....
wakakakakaa~
pecah kepala.....
hahahahaha
xpa2...
dugaan 2...
hehehehe......
arap2 aku leh up kan lagi CGPA dgan GPA aku...
up2 up away!
hehehehe
okeyh~
mao mandi
mucuk2~
byeeee.......

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: