Monday, June 7, 2010

unintended


You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you

You could be my unintended

Choice to live my life extended
You should be the one I'll always love

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


Before you

yup....lagu ni memang terkena batang idungku sendiri......
sangat2 lah lagu ni aku nak dedikasikan dkat dia......
xpi nak buat macam mane kan....
bagiku,there is no hopes anymore....
walaupom begitu....
saya hanya mampu cakap yg saye hanya mencintai dia ......
kelukaan,kesedihan smua xtahu.....
terasa macam kaca2 yg dicantum semula berderai kembali......
ya ALLAH~
adakah dugaan ini Kau ingatkn hati ini supaya tidak taksub dgan duniawi?
ya Rabbi....
aku hanya mengenang sahaja...
sehingga luka bernanah sentiasa....
bagiku..dialah insan yg tak tersengaja muncul dalam hidup aku...
yg aku paling sayang....
biarlah org mencemuh aku....
xpi aku tetap setia menanti waktu itu.....
sekiranya jodohku dgan dia...
xkan aku sia2kan dan xlukakan hati dia lagi.....
sekiranya bukan jodohku...
akan ku iringi dia dgan doa selamat perpisahan....
semoga dia bahagia selalu.....
amin.....

one love.one heart.one life for sure =)

1 comment:

Izzatul Ismail said...

tak semestinya kita dapat semua yg kita nak kan :)