Saturday, June 5, 2010

skill aku berkurangan....


haloo...
hupdate lagi...okey~
aku dah risau dah sbab 1 of skill aku dah kurang lah....
debat still lagi okey...
xpi satu jer yg kureng...

melongkang......

sah2 korang tertanya2 kan aper menda 2?
sejenis makanan ker?atau aper?
x..melongkang ni refer 2 cakap lepas...
means opinions 2 memang all out lah...
entah lah....
banyak dah yg berubah....
aku x melongkang dah....
dan terkalah dlam fb...
cheit....
i wish to be better debaters...
but since my mood swing like a hell....
aku cannot nak pikir properly ar....
mungkin aku xlah hebat sgat~
xpi at least aku leh release tension gak...
hahahahaha~
ataupom mood nak berdebat xsampai lagi.....
sah2 bersemangat ek?
hehehehehe
hope that spirit remains ...
ish33
takot sih kul xleh lahar bkak sem ni....
risau3
okeylah...
nak tgok2 aper yg dah berlaku....
hihihihi~
okey.....
chiaow......

pesananpenaja: masih lagi dgan kekejaman bangsa laknat ni...dan inilah yg dikatakan kuasa menggila....sungguh xpercaya...badan dunia seperti PBB ibarat tikus pengecut!
dan negara2 besar yg lain ibarat menghalalkan apa sahaja yg si laknat ni lakukan....
PENGECUT!bukan kuasa besar ar if x halang kekejaman si laknat....hell shit!
FUCK OFF!!!!!

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: