Wednesday, June 23, 2010

kepenatan berterusan......

haluuu....
sdah lamer x update blog kan?
hehehehehe
ye lah kepenatan yg teramat....
xpi alhamdulillah...
aku dapat tahan...
HO-HO
kerja makin bertimbun2....
dan malam ni
start lah memerahkan kepala otak ku ini.....
HO-HO
dan dlam kepala otak ku ni....
sdah terbayangkan nescafe.....
hahahahahaha
insyaallah.....
xda pa pe halangan yang berlaku....
dan kesihatan aku baik hendaknya dlam 2 minggu ni.....
spaya aku leh sumbang khidmat aku dkat UiTM.....
dgan takdir dari-Nya
akan ku sahut cabaran ini
untuk mengutip pengalaman yg paling berharga dalam hidup ku......
insyallah
doakan yang terbaik.....
insyaallah~

pesananpenaja: away from internet for a while untuk Program Minggu Destini Siswa 2010
so...jangan rindukan daku...
if ader masa
akan ku update story2 yang menarik
keyh?
luv3333 u much!
muaxxxxxxxhhhh
me and him....
silence still....
sebab keegoan aku sendiri.....
entahlah....
hopes...
aku x seego cm dlu....
amin~~~

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: