Sunday, June 20, 2010

bermula satu episod......

halu u guys.....
hahahaa
okey
mesti korang tertanya2 kan kenapalah tajuk entry kali ni
macam pelik semacam....
ye lah..
kali ni really feel da different environment....
lepas balik KL
yakni shah alam....
aku rase satu kekosongan....
yup
sblum ni
aku ader niat dalam hati yg aku akan tinggalkan memori lama aku dekat sana
bagi yg nak tahu aper memori 2....
bleh lah tengok entry2 lepas....
aku pom dah x ingat sbab banyak sangat....
hhahahaha
kosong cmane?
kirenyer aku leh tarik nafas lega
tak menanggung kesedihan selama 5 tahun aku tunggu dier....
sambung semula perhubungan walaupom x seperti yang lain
harap2 aku x lah mengingati cerita lama 2 lagi.....
amin....
kalau lah dia tiba2 muncul dalam hidup aku secara tidak sengaja....
mungkin kelukaan 2 datang kembali....
hopes aku xmenangis depan dia.....
amin.....
and btw
aku sdah start busy...
walaupom x jadi PM
xpi khidmat aku masih lagi diperlukan.....
hahahahaha
dan aku sdah start buat kerja......
doakan aku mampu handle kerja2 ni......
amin.....
my life?
so far so good.....
hopes everything is gonna be fine
better than before...
hahahahaha
2 lah wish aku bler bkak sem ni....
no more cry
just live my life jer.....
no one can ruined it!!!!
lalalalala~okeylah...
habis aku melaluk.....
nak sambung kerja.....
key
chiaow~
pesananpenaja: pinjam pc sat...hahahahaha~tunggu member ibarat menunggu buah durian yg gugur~lalalalalalaa~
one love.one heart.one life for sure =)

No comments: