Friday, May 21, 2010

say hello to good bye.....


okey....
mood jiwang aku dah datang~
erm....
say hello to good bye...
nyanyian shontelle....
aku tersentuh gler
setiap patah lagu dier.....
huk3
remind me 2 my older memories.....
yup...try to forget
and slowly it fade away....
alhamdulillah....
kalau dah si dia sdah xingatkan kiter....
xkan kiter nak terhegeh2 cube untuk bersama dgan dia semula.....
entahlah.....
try to move on without rely on our memories...
biarkan lah.....
dapat tau dia sihat...
2 sdah memadai....
hanya berdoa dari jauh...
semoga dia sihat selalu.....
kadang2 terasa sedih jgak....
even memory 2 sikit
but effect nyer...
sangat2 mendalam.....

"i wish that someday u will ask me if i'm okay without u......looking into my eyes deeply....
knowing that i'm really miss u....
i'm always pray that u come 2 see me....and courage me...
and u know what..it is my fantasy that never become true.....
i can't lie myself that i am okay without u.....
i'm not okay without u...
i'm always dreaming of u......
but....now,it's too late for us....."

yeee....mau ilang memoriku bersama dia and move on....
sia2 5 tahun menunggu dan akhinya....
yup~
aku jah bodoh menunggu.....
dan masih terasa kebodohan itu.....
well....
good bye....
wish we be friend again....
and i will let the memories away....
say hello to good bye......
good bye......

pesananpenaja:ini adalah entri khas untuk insan yg membuat aku tertunggu2 untuk bertemu dengannya...dan aku sudah penat menunggu dia....
disebabkan dia sdah berubah....
sudah tiada cara untuk memegang cerita lama.....
let it be the history in my life......
dialah kekuatan aku.....
dialah kelemahan dan kehancuran ku......


love is painful...
but the memories with someone who makes our heart broken is more painful.......


one love.one heart.one life for sure =)

No comments: