Monday, May 24, 2010

pesanan si khilaf


jangan terlalu sedih~
segala dugaan ada hikmahnya....
TUHAN tidak menjadikan sesuatu perkara itu tanpa sebab~
dan kemanisan hidup~
adalah daripada kepahitan kegagalan.....
TUHAN itu MAHA ADIL~
dan TUHAN itu MAHA PENYAYANG......
DIA sayangkan umat-NYA yang sabar dengan ketentuannya.....
tawakalah....
bangkit semula...
kehidupan ini masih panjang untuk ditelan......
berjuang selagi mampu.....
kerana kita tidak tahu akan yang akan berlaku kepada kita
esok hari.....


ceritasebaliknya:haaa.....tetiba kan aku kuar ayat motivasi nieh...hohoho~sdah lamer aku x bermadah semi...huk33...okey...aku ader ter"baca" one of my friends....
memang down ar...
so.....
walaupom aku ni x lah pandai sangat nak bagi nasihat (sbab aku ni jahat sgat! joking!hahahahaha)
xpi kiter bleh slami perasaan dier...
terpanculah ayat2 puitis ni....
puitis ker?
hahahahahaha~
xda kerja sgat...
ingatkan nak wat minit mesyuarat....xpi akak2 ni dah tido...
soo...
disebabkan kepenatan yang melampau ni.....
ditambahkan baru siap backdrop tok esok...
aku nak mao tido ar.....
hahahahahaha~
key~
bubbye~

p/s: cik reren.....ingat ek~jgan nak cedih2 dah =)

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: