Saturday, May 8, 2010

PAK CIK!!!!!!!!!AKU RINDU SAMA KAMOOO......



okey...da naik dah kepala gilak ni.....
sekarang ni aku rindu one of my FB member.....
dier ni dak pre-law.....
kenal exactly dalam fb.....
dak uitm Kedah.....
hehehehehehe
memang best la kot kawan dgan dier....
la ni diaorg cuti...
time2 cuti ni lah pak cik 2 busy....
kalah aku yg gila kerja ni......
ahahahaha~
gilak~
pak cik.....kul ko bace entri ni....
aku nak cakap yg aku rindu ko.....
bosan kot xda ko dalam FB 2....
da kiter xjmper dah dkat tournament ty.....
aku "bersara" sementara.....
waaaa.....
serius aku rindu ko....heheehehehehe~
rindu nak fight!
*wink*
okey lah...start dah melalok.....
malam ni nak jadi burung hantu.....
okey~
bubbye......



1 comment:

QaRaMi HasHim said...

menarik template n cerita pun best..

jgn lupa ramai2 singgah blog saya.

http://malaysianhotblog.blogspot.com

belog bru yg perlukan sokongan anda..