Saturday, May 22, 2010

menjadi operator xbertauliah =.="


ya....
mesti kamu tertanya2 kan kenapa entri kali ni macam pelik sikit
bkan pelik sikit xpi pelik banyak...
kan23~
hahahaha.....
okey..pagi2 ni patotnyer mood okey kan?
xpi mood aku kureng sikit sebab menjadi operator x bertauliah....
hohohohoho
gilak sengal.....
ye lah...
kebanyakkan seketeriat dah balik
dan aku satu2nya seki x balik lagik (habes ar dapat dgan boss...hihihihi)
soo....
disebabkan aku dok lamer dkat kelantan...
semua bdak refer dkat aky....
haiyoo...
aku x balik pom lagik~
dan macam2 diaorg tanyer....
baju nak bawak berape pasang?
tempat tinggal dok kat maner?
pe lagi ek?
owhhhhh~~~
betol lah cakap chipsmore....

"u ni kalah MPP?"

yee....
memang terasa macam MPP....

semua dak2 ni shuke refer dkat aku yg xtau aper2....
hoooo...
cedey ni cedey~
huk33
xkan nak tanyer sampai baju kot???
hadoii....
bleh pikir lah weh!
xcukup....
bleh jah balik....umah dekat kan.....
ish33
aku pom dgan baik dalam terpaksa bagitau lah berape pasang nak bawak.....
aper lagi nak bawak.....
owh...cedehnyer ati....=(
huk33
anyway....
memang mood aku x berape betol pagi2 ni.....
disebabkan soalan2 yg buat aku pom tertanya2 sendiri......
erm.....
aper bleh buat...
memang nasibku begini gamaknyer =(
huk3
okey lah...
dah habis aku merapu disini....
nanti aku merapu lagik.....
hihihihi~
key~
bubbye~

pesananpenaja: ader sape2 nak bawak kiter ke KB?not for jalan2 xpi ader urusan dgan celcom center dkat sane =(

one love.one heart.one life for sure =)

No comments: