Monday, May 17, 2010

kem lambaian kecemerlangan UPSR 2010~vol.1


haluu...hupdate lagik....
okey~meh aku cerita cikit2 lah pasal aper yg aku lalui dalam kem ni yg berlangsung 3 ari 2 malam ni.....okey~14 ariblan yang lalu..kampus aku jadi tuan rumah tok kem lambaian kecemerlangan UPSR SK sutan ismail 2,kelantan...dan aku diminta bertindak sebagai fasilitator....
hahahahahaha~rase macam kelakar la plak aku jadi fesi...hehehehehe
okey~beberape ari sblum program 2 berjalan..macam2 kitaorg wat...antaranya...meeting~meeting dan meeting....memang x lari dari meeting....hahahahahaa~
ermm.....cmane ek nak ceriter?huhuhuhu...jum tgok gambar.....agagagagagag

meeting dengan boss =))

meeting bersama dengan fasi2



hari yang di tunggu2....hari pendaftaran peserta.....okey~peserta kem kecemerlangan kali ni ader 50 org yg terdiri dari pada 46 lelaki dan 4 perempuan....sikit je kan perempuan kan?hahahaha~sebab skolah 2 bru bkak tok perempuan...huhuhuhu
okey ni gambaran tok ari pertama.....

time taklimat dkat dak2....

LDK 1-buat name kmplan dgan logo.....bukuku jadi mangsa...adeh~

jalan2 time!

malam 2 plak...diaorang ader ceramah kecemerlangan dkat AVA...wah~
sangat2 sejuk sehingga aku terpaksa lepak dkat luar.....
hahahahahahaha~
actually...
bdak2 ni okey...
but pengaruh kawan2 diaorg.....
diaorg sangat2lah nakal......
huhuhuhu~
nak tau macam mane kitaorg "detergent"kan diaorg......
tunggu......
hahaahahahahahahahaha~




No comments: