Wednesday, May 19, 2010

hohohohoh~masih dalam mood cuti2 malaysia


halloo.....menghupdate lagik.....
ya kawan2
masih dalam mood bercuti
walaupom sepatotnyer aku balik esok.....
hahahahaha
lariksss jap.....
ye lah dah seminggu x balik....
so aku balas dendam nak bercuti lamer....
lamer ke?
xlah.....
1 minggu jah....
ahad depan balik semula....
alah...
xkesah lah aper bdak2 ni cakap....
yang penting i'm not skipping da work
hehehhehehehe
mesti paham kan~
lalalalalalalala~
cuti 1 minggu ni mao peruntukkan tok wat design lah....
lagi pom x siap lagi design MPP dgan KDP...
sorry u guys.....=(
xckop sources lorh....
manyar wisau....
hohohohoh~
c....
cuti pom ingat kerja....
workaholic sangat....
kui333
okey.....
aper2 hal pom...i'm ready back 2 da work~
lalalalalalalala~
macam aku kerja betol2 jah....
kwang33
really bored duk umah....
hohohohohohoho
xsabau nak balik semula ke machang.....
hahahahahaha~
miss that environment and da people.....
kui33
aperlah yg akan berlaku dekat aku ek nanty....
xsabau la plak......
huhuhuhuhu~
key....
maghrib time....
nak bersiap menghadap paa MAHA ESA la plak....
ty aku hupdate lagik.....
huhuhuhu
key~
bubbye~

p/s:rasenyer nanty kitaorg dok dkat TAR....glup.......takot33


one love.one heart.one life for sure =)

1 comment:

Redbloodsnow said...

alaaa...namo share kan dgn weols exspeacially akak ko nih pic pic cuti tuh kerr...hehe :P