Tuesday, May 18, 2010

hari terakhir.....


okey...aku nak hupdate lagik....
hahahahaha~
ari ahad yg lalu (cheh,ayat skematik sangat!)
hari last aku jadi fesi....
memang pagi2 2 just wat biase.....
xda yg luar biase....
kwang33~
xpi aperbila masuk ke tengah hari.....
perkara luar biase berlaku.......
semua lambat!
cheit.....
hahahahahahaha~
xpi kami sampai tpat pada waktunyer......
perasmian penutup kem kecemerlangan UPSR dirasmikan oleh en.farouk......
wah...memang rase berat jah ati nak tinggalkan dak2 ni....hahahahaha~
siap bdak2 ni menangis....
aku xleh....
huhuhu~
mao menangis sekali...xpi aku tahan jgak.....
aku wat onar la plak~
huhuhuhu.....
kirenyer ni adalah kenangan yg x leh aku lupe sepanjang aku belajar dekat sini~
huhuhuhu...
aku sentiase doakan kejayaan adik2 aku ni dalam UPSR....amin......
x nakal macam dlu.....
insyaallah~
amin.........

No comments: