Monday, May 17, 2010

hari ke-2.....paling mencabar.....


okey~hupdate lagik...
okey kali ni aku nak ceriter hari kedua aku jadi fesi....
jum...terjah aktiviti2 kami...


aktiviti chop tangan...bagi semangat dkat dak2 ni.....

lakonan for majlis penutup.....


tulis kata2 semangat ko.....hahahahaha~

LDK ke-2.....

senam pagi.....


okey...ari kedua ni...menang mencabar diri ni..maklumlah baru jadi fesi......
memang dugaan 2 sampai aku selalu nak tengking jar....
hahahahaha~
xpi dalam2 marah2 2 sempat lagi wat dak2 ni senyum...huhuhuhu~maklumlah aku kan drama queen!poyo!hahahahahahaha
okey...
kami cube wat pendekatan mggunakan formula detergent......

aper plak 2 formula detergent 2?
formula membasuh mereka lah...hahahahaha~
sbab kebanyakkan peserta ni
ader yg wat kesalahan lah.....
so...aperbila big boss dapat info ni......
terus tukar plan.....kitaorang still dgan plan lame xpi kitaorg ambil pendekatan mem"brain wash" kan bdak2 ni......
kirenyer ni skill terbaru yg aku belajar....
bkan senang nak brain wash kan bdak2 ni......
malamnyer....
kami plan untuk memuhasabahkan diri dak2 ni.....
huhuhuhu~
malam 2...bdak2 ni macam tau jah...hahahahahaha~
sengal.....
kadang2 2 macam nak tergelak ader gak....
siap berselawat 2......
kah3333
guling2 aku gelak....
okey aku tipoo....
back 2 da topic....
aku ditugaskan untuk meg"hu ha"kan keadaan...
kadang2 kala 2 aku rase serba salah jgak.....
xpi aku pikir aku nak betulkan diaorg....
aku terpaksa menjadi perangai bdak2 yg same level dgan peserta2 ni.....
xpi...alhamdulillah..berkat akak2 dan abg2 fesi yg pandai berlakon 2....
malam 2 jadi malam tangisan.....
dan aku pom turut menangis jgak....huhuhuhuhu~
kan aku ni kan sensitif orangnyer....
dan malam 2 jgak aku pom dapat muhasabahkan diri aku gak....
huhuhuhuu~
okeylah....
ni je lah yg aku dapat ceriter kan dekat korang pasal aktiviti yg aku buat ni...wakakakakaka~
mao sarapan jap...huhuhuhu~
key....
bubbye~ =)

No comments: