Thursday, May 20, 2010

cuti semester....pro dan kontra


yaaa....
sudah bosan dan bosan....
lalu aku mengarut disini
aku x tau kenape ramai shuke sgat cuti sem ni...
ader cakap cuti sem ni besh.....
dok umah puas2
bergolek sana bergolek sini......
perhabiskan beras umah...
menternak "baby2 fat"
hohohohoho~
maaf mulutku agak melongkang tengah2 hari ni......
yg sure is save budget!
wah....
statement ni aku petik dkat one of my friends lah....
really anak rumah lah.....
hahahahahahaha
aku pom anak rumah jgak...
xpi memang jemu lorh.....
xtau nak buat aper....
nasib baik aku cuti seminggu...
kul cti macam biase 2? (1 blan)
waaaaa~
badan pom akan naik dgan sehatnyer.....
huhuhuhuhuhu~
cuti semester....
memang ader pro dan kontra dier....
pronyer?
bleh cari duit dgan kerja part time.....
rehatkan otak
aper lagik?
hohohohohoho~
kontra dier?
senang jah....
badan pom sihat sesihatnyer.....
kamu pom paham aper maksud aku?
huhuhuhuhu.....
sbnarnyer aku nak kupas lagi....
sedap ni kul jadi usul debat.....
kih44
okey lah...
nak makan la plak.....
mak sudah memanggil2 2.....
huk33
key~ bubbye!

p/s: :.saya.rindu.kamu.:
saya sudah ketagih nak berdebat ni xpi xtau nak berdebat dgan sape..........
wish u here...boring lorh....shuke nak berdebat ni =p



one love.one heart.one life for sure =)

No comments: