Thursday, April 1, 2010

a new day arrive episode 2......

salam...update again......
well...terasa ada kelapangan dalam hati ini......
syukran ya ALLAH.....

LA-TAHZAN

semoga apa yang berlaku menjadi mainan tidur kami.......

TIADA LAGI TANGISAN MALAM......
tiada lagi PROVOKASI
tiada PERSELISIHAN FAHAM.......
tiada lagi HUJAH2 BALAS YANG MENYAKITKAN HATI antara KAMI.......
tiada lagi PERSENGKETAAN....

hanyalah tinggal adalah......

KENANGAN........

KENANGAN YG TETAP TERPAHAT DIHATI........


terima kasih kerana bersabar dengan karenahku.....
terima kasih atas segala2nya.......
tanpa kamu....
mungkin saya masih terluka lara......
tanpa kata2 kamu....
mungkin saya ambil jalan dangkal.......

LA-TAHZAN~
semoga kisah ini jadi lipatan hidup kita.....

credit to:for those who give da spirit 2 me 2 continue my days..even i know i can stand by myself...but,sometimes....i need 2 hold on....it is u.....thanks and i love u all damnly.....=X

3 comments:

Anne Boleyn said...

OMG! seems like kita di tempat yang sama! hmmm~ saya nak mintak izin kalau saya nak copy entry ni boley?? nanti saya letakkan credit. hmm~ hope awak bagi keizinan. kalau tak boley tak pe laa.. :)

**********************************

Hmm~ jalan2..salam kenal. da follow btw. hit me back kayh :)

Anne Boleyn said...

OMG! seems like kita di tempat yang sama! hmmm~ saya nak mintak izin kalau saya nak copy entry ni boley?? nanti saya letakkan credit. hmm~ hope awak bagi keizinan. kalau tak boley tak pe laa.. :)

**********************************

Hmm~ jalan2..salam kenal. da follow btw. hit me back kayh :)

natasya said...

anne: boleh dear.....
hehehehe~
anyway..slamat berkenalan =)