Thursday, April 15, 2010

final.....



wah.....xsangka.......
final is just around da corner....
rase sekejap jah....
ye lah....
busy dengan kelas+test+quiz.....
maner x nyer...
alahai...terase macam kejap jah dekat bumi kelate ni.....
gonna miss damn much!
mungkin aku malas nak serabotkan masalah lain...
biler belajar aku belajar...
kadang2 nak jugak naik 1 angin badan
walaupom
akhirnyer aku kalah gak dgan dia.....
nasib baik sabar....
kul x.....
tau lah dia....hehehehe =p
okeyh...tgah hari xdi test ECO162....
terbaikkkkk!!!!!
hik33
suke33
mungkin semalam aku "xcari pasal"
2 yang best 2...
okey...esok lak test tok QMT plak..then final...wooooo
takut tahap gaban ni u olls....
waaa....insyaallah leh jawab...
dan dapat DL lagi sem ni...
INSYAALLAH~AMIN!
go aisyah!!!!
xnak serabotkan kepala...
banyak space yg leh penuhkan selain penuhkan tok sakitkan hati sendiri....
wahahahaha~
xsabar nak jalan2 ni...
owh...cepatlah FINAL habis......
aku xsabau nak jalan2 ni...
hik33

No comments: