Wednesday, March 31, 2010

TIKET OWH TIKET!!!!!

salam...update lagik dan lagik...memang gila update ar aku ni......
time2 ni lah aku dapat update lebih dari 1 entri ari ni...memang gilak ar....
ahhahahahaha~
okeyh...
sekarang ni aku menikmati cuti2 yg agak besh!!!!!!
serius weh...xpi windu lah dkat kawan2 ni...terutama kawan fb aku yg PALING SENGAL pernah aku jumper.....la ni dier prepare for tournament....well..all da best okeyh.....

continue....semalam..tengah2 aku lepak depan laptop...mak aku masuk bilik dengan senyuman tersengi dier (sorry mak.....hahahahaha)

ni adalah dialog antara mak aku dgan anaknyer yakni aku ler budok!!

"nah...tiket...." (sambil huluk ke arah aku yg sedap 'berfacebuk')

"per ni mak?" (tanya aku tanda aku bengong sendiri)

"tiket balik lah..." (balas mak aku sambil nak kuar)

lantas....aku cepat2 baca tiket 2.....dan........

"MAK!!!!!SALAH TEMPAT NI!!!!!!"

okeyh..bkan salah destinasi yer kawan2....ni salah tempat duduk.....
tiber2 akau ter"upgrate" tempat....
dari kelas ekonomi.....

ker.....

KELAS SUPERIOR......

giless....serius!memang mewah lah aku balik ni....kui33
i like nya....wakakakaka..gler arr.....

memang xleh lupo lah......hak33
keylah,
nak mkan lah..lapo...
key..hupdate lagik....
dada~


p/s: NO MATTER WHAT!i LOVE u FRIENDS!!!!!!!

No comments: