Monday, March 1, 2010

a new day arrive~

halu...update again.....okey ari ni ari isnin...that's mean ari ini aku kena berpakaian formal (xda kaitan...hahahahaha)
xlah....aper yang aku nak cakap ni?
okeyh...ari ni aku sbnarnyer banyak menda nak buat..dan nasib baik kelas FAR150 batal......
bleh aku siapkan kerja MGT153.....huhuhu~
banyak sgat nota....sampai xtau nak wat macam mane?siap tdo lambat kot nak siapkn nota MGT...gigih sangat.....=.=
erm....ari ni...............
owh yer......baru ingat...malam ni aku ader kelas ganti....xpi sok malam ader test QMT....
oh..shit!nak study QMT.......miss xyah ader class lah.......
and malam ni ader meeting that i will not attend....sebab kelas.....

erm.....dan hari ni merupakan permulaan fasa kehidupan aku selepas aper yang berlaku.....
dan permulaan bagi pengakhiran.......
aku ingin tamatkan segala2nya disini.......
dan disinilah aku mulakan khidupan baruku........
cukuplah apa yang aku lalui ini....dan xkan aku toleh ke belakang lagi......
aku sdah tekad........
biarlah masa menentukannya.......
dan biarlah apa yang aku ambil ini,walaupun berisiko.......
akan aku cuba bertahan untuk saat2 terakhir ini~


p/s: ingat nak jumpa PA semalam,xpi bila selisih ja lupa per nak ckap.....erm...xda rezeki nak cakap kot......huhuhu~dan hari ni dating dengan my dear......jeng jeng jeng~my dear is Mrs.Wan Amira~gotcha =p
suke jer kan wat statement g2.......

No comments: