Tuesday, March 23, 2010

kisah "TERPAKSA" debat secara SPONTAN =_=II

salam.............
uhuk3
tetiba terbatuk plak....hehehehehe~
okey,semalam aku ader training debat...sepatutnyer aku kena g meeting tok piala dato' pengarah ni...
ye lah...aku kena jadi SU.....dan aku kena trun gak!last2 aku xg meeting sbab aku pikir "owh, dah lamer aku x training...."
so,aku pom terpaksalah menggigihkan diri untuk trun ke bawah (er...aku gigih ker?hehehe)
da sampai 2...teruslah belajar secara teori asas debat (act,aku maybe terer bab2 teori ni..heeee~angkat bakul sendiri!)
skali2 2 diselang selikan dgan pertanyaan dari dak2 ni (asl ayat aku ni separa skema ni?????)
da abes bab2 teori...kak fiz (my senior) suh kitaorang ni berdebat....erk!~gilos....memang kena wat on spot tanpa prepare pom...SERIUS!...

waaaaa.....malu sendiri!!!!!!!
dalah time cakap,aku g selang dgan BI...owh.......malu33
pas2,da lah kena kaw3..erm....
memanglah.....speaker ke-3 dari pembangkang...lahar habis2 an..erk~
owh.....memang malu!!!!!!
xnak citer kat dier yg kiter malu sbnarnyer....
pas abes sesi "memalukan diri" 2
dia mintak maap...cakaplah..xda papelah..

alah,debat ja pom....bkan bnda lain....."

sebenarnyer,aku ni pesen cepat terasa tau.....(ha...u dah tau kan??=) )
xpi..malam 2,aku macam xda perasaan....
yelah...menda ni on spot..yg kitaorg2 ni xbyak baca (memang pom since last week)
memang betul lah aper yg dier cakap 2....
=)
hik33...

da lah....
nak mandi-manda....
nak sarapan ala2 english...yummy....
half-boiled eggs...heee~sukee koo....
jgan jeles yer....^.^
key~
chiaow~

XOXO
natasya~

No comments: