Saturday, March 13, 2010

kerala,india

kerala (click for future information =) )
merupakan sebuah daerah yg terdapat di India.....
tempat dier memang cantik dan super lah...
sesuai kul wat honeymoon ke aper ker....lalalalala~
okey aper yg nak tahu?
rasenyer,wikipedia leh citer segala2nyer...


peta Kerala,India

cara idup diaorg

mesti korang pelik asal lah aku tetiba cerita pasal Kerala ni kan??
asal x cerita london ker?NY ker?
ni tetiba cerita pasal Kerala ni pe hal kan?
meh aku nak cerita ckit...
Kerala ni sebenarnyer asal usul arwah atuk aku.....
dan aku nak sangat pergi....
tapi mak cik aku dan seangkatannyer pergi ke Kerala cuti sekolah ni...haiyooo....nak ikot!!!!!!
cedihnyer=(
but hopefully diaorg slamat sampai.....
bilerlah aku dapat g Kerala a.k.a balik Kerala?
insyaAllah..satu ari nanti aku dapat g sane....
hek33...
doa2kn erk?
okeylah....aku nak out.....
mao wat keja plak....
wink*
chiaow~


pesananpenaja:khatimah cinta ni wat aku lagi cedih lah...xsuke lah.......

No comments: