Sunday, March 14, 2010

hari Ahadku...yeyeye~it's time 2 "pecah kepala"!

okey...ari ni ari ahad.....(motif x start macam biasa)
dan hari ni aku ader class ECO saja pada belah paginyer...sepatutnyer sekarang aku ader class BEL xpi xgi sbab madam nak wat test speaking...dan group aku ari khamis ni...
so..aku rehat2 kan lah mulut aku untuk melahar ari khamis ni.....
okey~
hasrat dihati nak study ECO pagi ni...xpi akak KDP dah memanggilku untuk membuat kerja2 for program this week...

owh shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maka bermula lah aku memecahkan kepala untuk membuat kerja2 ni.....
owh.....biler aku NAK STUDY NI???????????
huk33.....
kadang2 jeles jah aku tengok dak2 ni study......
serious!!!!!!

J.E.L.E.S.T.A.U.X

owh...biler semua ini berakhir????
sdah penat otak dan badan........
mungkin aku akan menghadapi masalah pemakanan pas ni......
owh....
mungkin ni membantu kot....
sbab time pidato ari 2...xmakan 3 ari trun 4Kg....percaya x??
hahaha.....
macam ni lah kul dah busy.....
erm =(
keylah....nak stop cni...
aku skarang ni menunggu buah yg xgugur...
damn it!
hope these bullshits finish!
i'm too feed up on this!!!!!!
chiaow~


pesananpenaja:sorry yer kul kaco =(~arap2 program kali ni bjlan dgan lancar....cayouk2=.=

No comments: