Tuesday, March 16, 2010

apabila terkena 'renjatan' dari Dato' Pengarah=.=

okey,update lagi...hahahaha~
semalam aku kena bin wajib pergi ke Randau DO..
so terpaksalah aku tahan mata...serius aku mengantok!
xpi biler akak2 JPK bagi flyers..aku ingatkan flyers aper?

rupe2nyer........
flyers pasal ayahanda Dato'......
erm....
mula2 cm malas jah nak baca....
xpi dgan kepanjangan text dlam flyers 2 menarik perhatianku...
so.....
aku pom terus lah baca.....
dah bace 2....timbul laks keinginan yg lamer dalam diri aku ni..acecece~
hehehe~
xpasal2 aku terase nak tkar course..hek33
suke jer...huhuhu~
lagipom...rmai org ckap aku layak masuk menda alah 2.....
xpi xtaulah...kut2 rezeki aku dlam akaun..aku xkesah.....
kul dlam benda 2~aku xkesah xpi lagi lah suker.......
hik3~skali dgan BFF dan skandalku...skandal???oooppppsssss~tttteeeeeeettttttt~
hahaha~skandal yg ni bahaya ckit.....hehehe~
jmpe hanya dkat tempat2 terten2 sahaja....
dan kitaorg just blas2 comment dlam FB jah (statement nak buat jeles =p)
2 yg xsabar nak jmpe scara "live"!
kwang33 (another statement jeles =.='' )
hahaha~kul lah aku mintak asasi 2...sah3 kitaorg da jumpe.....=p
okey3.....aku dah melaluk...
nak ke kelas plak....
hahaha~
key~
chiaow~~


XOXO
natasya~


pesananpenaja:ari ni ader program selangkah ke uitm kelantan...orang 2 busy la 2 dgan "hanak2" dia...cheh! xsangka...G KELAS 2!!!!!!!!!!!!DUSH DUSH~

No comments: