Wednesday, March 10, 2010

after da test~P.A.R.T .T.W.O

haluu~update again and again and again
okey..test sdah berakhir
yeay~
suke jer da abes ni...xpi aku bkan macam bdak2 class yang lain...leh landing2 atas katil,
buat ketupat malam2 bute dan seangkatan dengannyer.....
malamnyer lepas test CTU (owh...aku xnak citer macam mane test aku...malu la ko.....)
aku kena datang ke dewan untuk hari bersama persatuan.....
hahahaha~kena promote kot kelab sendiri.....
haiph...actually otak aku da cramp tahap dewa ni...
biler dah okey,aku update pasal malam 2 (hari bersama persatuan 2)
huhuhu~
sorry ek....
xdapat nak citer panjang2...
takot kena chicken dance dalam kelas.....
keh333~
key....
chiaow~

XOXO
natassya~

pesananpenaja:dalam kebuntuan...........dinner atau meeting...sdah xdapat memilih lagi.....

No comments: