Thursday, February 4, 2010

~yang sempurna~

entah kenape,tetiba aku teringat makna name ni?
mungkin aku masih teringat cerita dahulu..
cerita yang pernah aku rasai......
ya lah..dialah yang aku sayang~
dan dia menghilang......
hilang.....
sdah 6 tahun xbersua muka...
masih dia ingat padaku?
ya...pangkal nama dia sama dengan namaku...A....
mungkin aku lebih selesa memanggilnya 'abang'
Ya....dia macam abang pada diriku ni.....
kami banyak persamaan.....
tetapi, mungkin persamaan itu yg membuatkan kami kejauhan.....
ya....
aku takut kehilangan dia.....
dan terakhir aku bicara dengannya,
dia seperti xendahkan aku....
kenapa?
selama aku bertahan hubungan itu,kau terus menyepi....
adakah ada jurang diantara kita?
aku xpasti....
sdah lamer hati ni terluka.....
kerna kau tiada disisi..
aku sdah bosan...
bosan dengan kesepianmu......
biarlah kau mencari kehidupan yang sendiri.....
dan aku~
cuba melupai kenangan itu...
supaya aku xterluka lagi.....
=)
try to be smile even deep in my heart, god knows what my feeling is......