Tuesday, February 16, 2010

okey~aku sudah pening!

hallo....
entah kenape tetiba aku pening ari ni?
maybe sebab aku nak marah jah orang~
or panas?
pergh....panas ko kat sini....
ergh...xselesanyer......
yang aku nak marah 2~
okeyh this is my story-

ptang tadi my miss antar msg bagitau yg soalan FAR sdah sent ke 'inbox' ku...maka,aku pom dalam keadaan mamai,terus menghantar pesanan daku ke budak2 class aku...dan akhirnya, banyaklah mesej yang bertalu2 dari classmates kecayanganku ni......
dan dalam2 aku busy melayan mesej jiwang2 ni.....
aderlah hamba ALLAH yang aku sayang sangat2 ni tanya........

"kenape nak antar gune email?asal x antar gune sms?"

dan ketika itu darahku sudah sampai ke atas kepala.....haiph....dush dush~
mau saja aku terjah dia...xpi aku xsampai ati....lantas aku balas

"oi.....hang sanggup ka nak type2 dlam phone ni?da la banyak...ish dak ni......"

haa....betapa "polite" nyer siti aisyah ni.....huhuhu
maybe kul aku cakap agak kasar xpi still ader ciri2 polite....huhuhuhu
angkat bakul sendiri =p
hahahaha~
okeyhlah...aku nak off dlu....
nak wat keja jap.....
kwang3...
key...
chiaow~


xoxo
~natasya~

gambar yang ku edit gune picknik.com
love with bless.....Insyaallah~
wanna love him forever~

No comments: