Wednesday, February 17, 2010

NOVICE IS CANCEL ALSO?

okeyh..ni mungkin x berape penting bagi u all..but for me,it is important
as a debater and the one who in charge management, aku betul2 cedih when kawan2 seperjuangan aku xdapat pergi mane2 tournament..gosh..NOVICE is a big event for english debaters, u know....macam debat ASTAR....maybe atas sebab teknikal dan entah aper dramanyer, semua cancel.....
gosh....
cedih aku....
aku ingatkan biler aku bangun2 ni dapatlah berita yang best2...ni x....
susah nak katakan....
memang kitaorang busy...
but at least, kitaorang bagitau lah pape pasal tournament......
ni x~YA ALLLAH!
mau marah saja.....
haiph~dush dush........
nak marah xguna...
menda dah nak jadi...so..let it be sebagai pengajaran kepada kitaorang......
xpa3..banyak lagi tournament...so..get prepare guys.....gambate!gayouk cayouk!
huhuhuhu
keylah...sudah melalok petang2 bute...
and sudah lapo...
chiaow

xoxo
natasya

No comments: