Saturday, February 6, 2010

menyesal....


"serius~aku terase menyesal....."


allop,updated again.....entah kenape..aku terase menyesal..amat2 menyesal.....
maybe banyak faktor kot yg wat aku terase menyesal.....
entahlah...kelukaan lama berdarah kembali....
aku dah xtahan lagi...
aku cuba kikis nama 2..tetapi disebabkan desakan keadaan....
aku terpaksa mengingatinya......
untuk melindungi hati ini dari dikesan oleh orang lain~
kerana aku xmahu orang lain tahu aper yg aku rasakan dalam hati ni.....
dan aku terpaksa melindungi hati insan2 yg sdah mengikis hati ini dari mengingati "dia"
yup..aku xnak insan2 ini turut terluka sekali....
dan terpaksa relakan hati ini masih untuk "dia"
sedih sgat......
aku sdah sparuh jiwa nak lupakn dia....
tapi.....
maafkn sya,sya xdapat nak kata ape2..kerana nak mlihat kebahagiaan orang lain....
hati ini mnjadi mangsa.....

"Kenape kita perlu berkorban untuk kebahagiaan orang lain? adakah kita berkorban,kita akan bahagia sekali?"

No comments: