Friday, February 5, 2010

'maze'ku.......

ni merupakan ruang legar dier.....

aloop..okeys..aku da tunaikan janji....
ha...gambar kat atas 2 merupakan bangunan terbaru kampus aku....
yang menyebabkan pada hari 1st kami mjadi hari sesat sedunia.....
hari sesat sedunia?
sila klik kat sini
so....
reka bentuk dier memang sempoi
bentuk luar dier...korang akan kate macam ala-ala sekolah....
xpi..dalam....aku bagi 5 bintang~
muhahahaha~
cantik ko...
kul ader air pancut....
memang aku up smpai 10 bintang.....
hee~
dan bangunan ni aku panggi maze...
sebabnyer,sbab bangunan ni mybabkan aku sesat sampai sakit kaki seminggu...dush dush~
xpi ader impak dier bler da ader bangunan baru ni....
aper impak dier?
aku dari ari ahad smpai khamis ader class.....
haiph....dush dush....
2 aku lemau skali....
okeys...aku da tunaikan janji.....
hahaha~kesian yerk..aku ni pom baru teringat kot...
busy sgat kan....
so xdpat nak update citer aku 2.....
key...
chiaow~

pesananpenaja: dia bergosip denganku pasal si fesal time diriku diselebungi ke'mamai'an yang melampau....dear,i mengantok lah.....=(


No comments: