Sunday, February 14, 2010

love in the air??

alloo....
cinta~cinta itu universal......
cinta bleh memberi kita kekuatan
cinta juga bleh buat kita lemah.....
cinta buat kita sayang~
cinta juga buat kita benci......
dan cinta itu buat kita ingin melindungi dan dilindungi....
xpi,cinta itu juga buat kita hilang akal....
kenape?
itulah kuasa mistik cinta......
kerana cinta, kita berubah...
tetapi jangan terlalu menghambakan diri pada cinta...
kelak kita rosak....
(._.)

ceritasebaliknya:okey,hari ni hari kekasih..so,otak gilaku sdah tercetus..soo...kuarlah ayat2 cam ni..ala2 pujannga g2...nasiblah dapat aku ni..kah33~actually, aku kerinduaan kepada memorilama dan dia....kerana dia aku bahagia dan kerana dia aku menangis~~
aku sayang kedua2nya...tetapi aku terpaksa lepaskannya....kerana aku takut akan kehilanganmereka..cukuplah hati ini terluka kerana mencintai mereka......


jeng jeng....aku da critical emotional skarang ni..hahahaha~cepatlah menda ni berlalu......aku xnak touching2 ni...tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!


YA ALLAH~Kau tunjukkan insan yang Kau ciptakan untukku...amin~~~

cinta bleh merubah dunia~love it!

jangan membenci sesiapa.....kelak orang akan membenci kita semula =.=

tq pak cik Google for these quotes.....

XOXO~

natasya


3 comments:

noor afzan said...

u cinta dengan 2 orang ke beb..?

natasya said...

xlah dear...yg memori 2 sdah lamer sya tinggal xpi cinta 2 masih kuat lagi...yg lagi sowang 2 buat saya berubah....

Aidi-Safuan said...

well, kan tuh adalah memori indah anda suatu ketika dulu. camne pon tetap xleh lupakan kan? happy holidays~