Sunday, February 28, 2010

langkahku bermula....

haluu.....update lagi.....
okey..kali ni korang leh teka kul aku leh update tengah2 ari bute ni?
huhuhu~
erm....hehehehe~
entahlah..rase excited plak ari ni.......
mungkin aku dapat kekuatan ini dari orang2 terdekat aku untuk melangkah jauh lagi di bumi kelantan ni....
yup3...i'm take a risk dan aku doakan aper yang aku ambik ni berbaloi......
insyaallah.....
ingin mengikuti jejak langkah insan2 yang aku hormati bukanlah mudah......
ia menuntut pengorbanan yang besar......
dan aku harap insan2 sekeliling aku hormat dan memahami apa yang aku ingin capaikan.....



thanks a lot guys for understanding me.....


and thanks a lot to kak Nora for encouraging me to do this.....


i will not disappoint u all....

to him~
i'm sorry for taking this...don't hate me, but this is my dream and i'm swear i will not be like that people you told me.....and i know who am i and i will stand as siti aisyah..and i never forget that.......insyaallah.....i need ur encouragement..because u know all this.....hope u don't mad on me.....=.=


p/s:that's it.....pray for me u all.....amin........


xoxo

natasya~

No comments: