Monday, February 15, 2010

isu pakwe......

aloo..update again and again.....
okeyh..sempena hari kekasih semalam....aku sdah dapat soalan cepu emas dari juniorku


"kak aisyah,da ader pakwe?"

aku balas......

"xda lagi lah...akak busy sgat....."

juniorku bertanya balik

"kak aisyah jgan tipu saya...kak aisyah da masuk u xkan xda pakwe lagi??"

wahai sayangku intan berlian..........perlukah akak korang ni nak tpoo?alahai~
xpi setiap kali cakap xda.....
adik2ku ni akan buat muka pelik.....
yang,akak still single mingle lagi...lagipom akak baru lepasi fasa "hati terluka"

entahlah....ramai orang kate aku jual mahal?
ye ker? aku sbnarnyer ssah jatuh cinta.....
serius....
kul sekali aku jatuh cinta...
nak lepaskan...payah sekali.....
hahahaha~entah aper aku mengarut pagi2 bute ni......
wee...pas ni nak bukak kaunter..
cari calon pakwe tok saya......
bleh x?
keylah...aku stop dlu.....
kang lagilah aku mengarut....lalalalala~
key....

chiaow~

xoxo
natasya

p/s: aku single sebab family....diaorang nak aku tengok aku berjaya dulu...lagi 1...most of my family sangat demand.....xpercaye?? percayalah........

pesananpenaja:masih xleh lupakan dia......susah sangat ke aku lukakannya?

2 comments:

Azlia Kamaruddin said...

alala... kejar impian dulu k?
insyallah nnti ada yg lbh baik utk aisya.. :)
cheer up!!

natasya said...

yup3...thanks kak....hehehe
sdah cheer up...mula membusykan diri..hehehe