Sunday, February 7, 2010

filem Belukar @ UiTM

wohaa....
hehehehe~smalam kampus aku under IMAGE (ni one of persatuan fakulti yg ader kat UiTM Machang) buat karnival dan premier ceriter 'Belukar'. FYI..citer ni merupakan buah tangan terbaru dan pertama Jason Chong..and for me, dier memang berani tampil kelainan filem ni berbanding fikem2 yg lain...and that night,we all untuk pertama kalinya menonton filem ni...
pandangan aku?i give'em 9.9 stars for foto shoot, jalan cerita dia,skrip dier and sgala2nyer....
memang agak climax ckit ceriter dier....but at the end of da story, semua terungkai..hahahaha~xleh cter lebih2...kang xsuspen kan3..hee~but enjoyable la smalam...
serius..and lagu2 diaorg pom best...hehehehe.....and credit to Jason for keberanian dia buat filem seperti ni...and aku rase nak tgok lagi sekali jah....
okeyh..aku upload gambar2 time aku g karnival filem ni....

azlan and the typewriter....masyuk.....

bersama azlan....walawei....senyuman colgate aku bagi...

with Jason Chong....

view karnival (er..time ni tgah ari..terik ko...)

and ramai artis yg datang macam Danny, Yazeer, Sabrina and casts of Belukar.....seronok....
really enjoyable.....keylah nak mandi and bersiap ke kelas...hehehehe~and terpaksa jaga kaunter ari ni..ty aku citer lanjut...chiaow~

pesananpenaja: dia membuat aku takut semalam...dan dia menenagkanku...ya Allah..sudahnya aku gelabah sendiri...kenapa kebisuanmu sentiasa menjadi keresahanku?adakah kerna kau xmahu menceritakan apa yg sdah berlaku padaku?xmengapa dear, diriku sntiasa terbuka untukmu...dan 1 yg daku ingin katakan..daku xmahu kehilangan dirimu lagi selepas apa yang berlaku....cukuplah sekali.....diri ini serik...saya sayangkan awak.....really sayangkan awak...

No comments: