Sunday, February 14, 2010

cuti,cuti dan cuti......(ye ker aku cuti =p)

wah...update lagi......
okeyh..aku sdah tawar hati nak bercuti......sebab banyak kerja nak setelkan
antaranya:
  1. kerja enterpenure....xstart lagi...xpi dalam rangka otak
  2. kad debat (walaweh...ni kena install adobe semula...dush dush~)
  3. study MGT
  4. study FAR
  5. study QMT
  6. isi borang.....?(okeyh ni biarlah rahsia..keh33)
  7. notes,notes and notes
tengok....aku cuti hanya pada nama sahaja.....kerja,study,kerja....sampaikan junior aku pom sdah angguk2 geleng2..sebab diaorang paham yang senior diaorang sorang ni jenis workaholic (eh..2 accomplish ke o kutukan..dush dush~)
aku xsabar nak membusykan diri pas bkak mid sem ni..bushan lah dok umah saja.....membesarkan badan sahaja....lagipom,aku sepatotnyer g shah alam tok pemilihan ke debat ASTAR but...kekangan waktu membataskan segala2nyer.....
xpa..banyak lagi masa....sebab aku asyik kalah jah dengan dak kedah yg aku kenal dlam FB....walaupun aku mulut longkang..xpi longkang dia lagi..mak oiiiiii.....xleh jadi ni......
dush dush~erm...aku ni pasang niat sbnarnyer..nak dapatkan CGPA 4.00 2 sem berturut2....
sebab..aku nak apply continue belajar kat UK....kalaulah dapat...xdapat...transfer ke shah alam pom kire bless to me....entahlah..aku suke dok jauh2 dari family..and suke meet new people walaupom aku agak nampak menyendiri..hahahah~dan biarlah machang ni sebagai 1 platform tok aku kesana...amin....

okey2..malas nak ulas aku ni ader sebab lain ke tetiba nak kuar machang o what so ever....hahaha~biarlah rahsia antara hati ini dengan ALLAH....let HE know what i'm feeling right now ;-)

okeylah..nak makan...lapar sudah...
key~chiaow.....

pesananpenaja: try not to remember him....and my feeling to him....because, I don't want to broken other people's heart who fall in love with him.....

No comments: