Saturday, February 27, 2010

cinta terakhir......

halu...update again...herm.....cinta terakhir.....
mesti korang tertanya2 kenape aku letak tajuk yg agak2 frustrated kali ni..well...


cinta terakhir...............


cinta antara aku dan dia..................


biarlah bersemadi dengan aman didalam lipatan sejarah hidupku..................


dan aku tidak menyesali ia kerana aku mencintai dan sayang dia.......


dan tidak ku salahkan takdir kerana kami terpisah jauh tanpa berita.......


ku sentiasa berdoa agar dia sentiasa di bawah rahmat-Nya......

tapi.....kau memberitahu kepadaku yang dirimu bakal dimiliki oleh insan yang lebh menyayangimu.....

aku sedih.......

sedih dalam gembira..........


kerana aku gagal memiliki hatimu......

aku tahu......

aku bukan yang terbaik untukmu......

dan aku.................








maaf,aku xmampu teruskan penulisanku.......kerna aku sudah bertekad untuk melupainya...tetapi~segala2nya bagaikan video yang terulang semalam...dan aku dapat merasai dia ada bersamaku.....dan aku cuba untuk melawannya....walaupun samar tetapi, alhadulillah........aku dapat melupainya.....biarlah ia pergi.....kerna aku xsanggup terluka kerananya....

No comments: