Thursday, January 21, 2010

sudah tiba masanya...

aku sdah penat mencari.......

biarlah aku mencari lagi......

aku sdah puas menangis.....

biarlah mata ini bersinar dengan cahaya kegembiraan....

aku sudah puas.....

puas menyakiti hati ini....

sudah masanya aku berhenti......

berhenti menyakiti hait ini.....

menyakiti insan yg aku sayangi terutamanya....

aku sudah tekad....

hidup ini bukan disakiti.....

tapi untuk dinikmati......

terase diri ini begitu kerdil.....

menghadapi kehidupan ini....

berpandukan kekuatan diri yg masih bersisa ini....

aku cuba melangkah......

walaupun aku terjatuh berkali-kali.....

aku masih lagi ingin melangkah.....

kerna

destinasi ku masih menjauh.....

menjauh dan inginku dekatinya......

Ya Tuhan.....

Kau permudahkan hasrat hati ini......jangan Kau biarkan diri ini menyakiti insan lain....

Ya Tuhan....

sesungguhnya aku berlindung dariMu dari sebarang kecelakaan....

semoga hasrat kami tercapai.....

Amin.....





No comments: