Sunday, January 17, 2010

'Perang' kawah sudah bermula.....







halu....aku update lagi..okeyh,semalam,kampus aku buat sambutan Maal hijrah peringkat kolej...
salah satu aktiviti yg dijalankan ialah pertandingan membuat bubur asyura
antara kolej..wah~
macam zaman skolah dlu2 jah...ni aku suker...hehehe~ya lah,time a
ku kat SMKKL dlu,memang tiap2 taun buat cmni..so xlah culture sh
ock sgat...shari sblumnyer,stiap kolej akan buat persediaan bahan2 dier..ni panggil rewang (xclap aku lah)~hehehe...time diaorg wat 2,aku xda..g modul...dush dush...kul x leh jah mau snappy ckit gambar..hehehe

esoknnyer (16/1/10)...pertandingan pom da bmula..stiap level kolej akan antar wakil~aku pom joinlah skali wakil tok level 1..hehehe~so kitaorang akan memulakan 'perang' kawah ni kul 7 pagi...alahai..ni lah aku paling lemah sekali....pepagi bute ko..haiyoo....ish3~xpi xpa...sbab dier wat trip..so~xkesah sgat..hehehe~erk aper yerk lagi...

memandangkan kitaorg ni yg sdah 'kbuluran' nak makan...so,pihak penganjur sediakn mkanan..muhahaha~yg lain sanggup berebut nak makan..tapi a
ku~sanggup ko kuar ye aisyah..dush dush...hehehe~da abes trip,kitaorg naiklah tok rehatkn diri smbil2 2 tnggu kul 3 tok xtvti seterusnyer...okeyh..mau ringkas jelah aper xtvti yg dijalankan slain daripada 'perang2' kawah ni.......
  • ceramah keagamaan
  • persembahan oleh pelajar
  • majlis penutup
keputusannyer: 1st: DO
2nd: TAR
3rd: THO

yay~kolej aku menang!suke3....xsia2 lah kitaorg makan asap dan sanggup "perang" dgan kawah bagai..hehehe....keyhlah..2 ja lah yg dapat aku nak citer pasal 'perang2' ni..hehehe~
aku ltak gambar spanjang xtvti ni....

masing2 sibuk dgan aktiviti masing2 smbil menunggu asyura siap...

tukang jaga api and tukang kipas....credit to em'.....muhehehe~


suke ye ko dpat kacou asyura?

with my ketua level....

persembahan.....

jemput makan =)

em..2 lah serba sikit aku nak citer pasal aktiviti semalam..hehehe~ wlupom kepenatan tpi happy and enjoy~wink* hehehe....

keyhlah...aku nak mandi and prepare nak ke kelas...huk3..da lah presentation ari ni+ training debat..haiyoo...wisau aku...dush dush~
chiaow~

notakaki:muka 'dia' pucat.....menakutkan......

2 comments:

fiD said...

perh! aku minat bubo lambuk ni! arh! lapa pulok!

Laralia said...

wah3..bestnya kacau syura.. last akk kacau syura on 2008 kat kampus k.b.. guess waht, x mkn pn syura.. hehe.. (geli lar)..