Friday, January 1, 2010

luahan hati.....

Kalaulah dia tau macam mana perasaan aku sekarang ni….aku bukanlah perempuan yg sempurna tetapi aku nak rase macam mana aku disyangi…kalaulah dia tau kenapa aku tiba2 menghilang….

Aku rase bersalah…baik aku mghilangkan diri skjap…aku xpasti lagi…hati aku masih terumbang-ambing….kalau boleh,aku nak sedikit masa untuk aku mendalani hati ni dulu..bukan aku xsyang tp…

Biarlah aku bersendirian dulu…bagi aku m’hrup udara sepuas2 sblum aku jumpa dia…aku xnak aku dikatakn over plak…biarlah aku myepi dulu….sebab aku……ingin lari dari sesuatu…biarlah yg lpas mnjadi kenangan terindah aku dan dia..lepas ni aku xkan kaco dia lagi….

Sumpah…..aku sayang dia….dia ibarat pengisi kekosongan hati slpas kenangan aku dulu…tetapi..mungkin jurang diantara kami membebabkan aku terbeban kepada kisah dahulu…

aku rase t'amat dosa dgan dia....kalau boleh..aku xnak myepikan diri..tetapi...aku rasakn inilah jlan terbaik untuk aku bertenang dan memulakn khdpan yg baru....sungguh,aku inginkan khdpan baru.kehidupan yg tanpa aku merasai prasaan ini.aku perlukan kekuatan untuk melupai perasaan yg menyapa hati ini...biarlah aku menghilangkan diri....sesungguhnya hanya aku dan TUHAN sahaja yg tahu aper yg melanda diri ini......

maafkan sy...sy tau sy bkan teman yg terbaik bagimu..tapi sungguh sya katakan..saya sayangkan kamu lebih dari teman dan sy tahu kamu tidak bersedia untuknya...jadi,sebelum hati ini lagi parah, lebih baik sy menghilangkan diri dahulu.....

selagi hati ini xrawati....selagi itu sya akan dibebani kenangan silam....

MAAFKAN SYA, AWAK.....

MAAFKAN SAYA........

1 comment:

eskep said...

cinta yang tidak terungkap. memang perit. ;)